Statystyka :)

czwartek, 24 stycznia 2013

CODE: BREAKER 106 PL

Jako że miałam motywację w postaci osoby, która ucieszyła się z tłumaczenia udało mi się dzisiaj coś zrobić. Właściwie już wczoraj zaczęłam, ale dzisiaj mi się udało dokończyć :) Mam nadzieję,że się przydaję :>
Z góry przepraszam za błędy.

























Jeżeli nie możecie się doczytać, bo literki są np za małe (Nie starcza mi często miejsca w dymkach :/) To piszcie :)) Uff. Postaram się niedługo znów znaleźć więcej czasu i przetłumaczyć tom 107 :33
Pozdrawiam! (Macie już może ferie? :) )

3 komentarze:

  1. wow, te tłumaczenia muszą wymagać mnóstwa pracy :D
    nie, moje zaczynają się za tydzień - 11 lutego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę pracy wymagają :3 A masz zamiar tłumaczyć też mangę czy jakieś coś... (O ile dobrze cię zrozumiałam :D )

      Usuń
  2. [SPAM] BLOG O NIALLU
    Historia jest o szesnastoletniej Chanel Styles, która została pokrzywdzona przez los.Kiedy była mała, jej jedynym przyjacielem był brat, Harry.Ona potrzebowała go...On jej...Pewnego dnia, Harry postanowił wyjechać wraz ze swoim ojcem do Londynu, aby spełniać swoje marzenia.Zostawił ją samą, zagubioną w tym wszystkim.Codziennie błagała boga na kolanach, aby Harry wrócił i wszystko było jak dawniej.Jednak on nie wracał...Powoli traciła nadzieję. Zaczęły się problemy...Jej świat nagle przyśpiesza, kiedy zostaje zmuszona, aby przeprowadzić się do swojego znienawidzonego brata i jego kolegi z zespołu.Po pewnym czasie wszystko się komplikuje.Chcesz wiedzieć co będzie dalej? Zapraszam na: loveme-likeyou-do.blogspot.com/
    Dalej nie przekonana ? Obejrzyj zwiastun:
    http://www.youtube.com/watch?v=QObcS4vIglI&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga