Statystyka :)

wtorek, 1 stycznia 2013

CODE: BREAKER 105 PL

A więc ponieważ wiem jak wiele osób czeka niecierpliwie na pojawienie się kolejnego tomu mangi "code breaker"... Ja sama uznałam,że mój angielski nie jest aż tak zły więc postanowiłam wam trochę potłumaczyć :) Jeżeli dostrzeżecie jakiś błąd w tłumaczeniu proszę,piszcie :) Mam nadzieję,że się przydam.










(Napis ENG którego nie udało mi się przetłumaczyć graficznie: Z obietnicą wyrytą w swoim sercu, odcinając się od wszystkiego co go otacza, rozpoczyna gonitwę w mroku)




























_________
JEŻELI ZNAJDZIECIE BŁĄD, PROSZĘ NAPISZCIE :) . ABY POJAWIŁY SIĘ KOLEJNE TOMY Piszcie :) .

Cały dzień zajęło mi to wszystko, ale mam nadzieję,ze ktoś może to doceni. Jeżeli wam się przydałam, to proszę komentujcie,żebym wiedziała czy dodawać nowe tłumaczenia, czy sobie odpuścić.

POZDRAWIAM!!!

3 komentarze:

  1. Super ,że to przetłumaczyłaś :]proszę przetłumacz kolejne! O widownie się nie martw! Jak by co pomogę w rozgłosie ;) Pozdrawiam Lily

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że komuś to pomogło, wiesz mam zamiar, zbieram się od jakiegoś czasu , ale zajmuje mi to sporo czasu więc jak tylko znajdę go trochę więcej to zrobię wszystko i wstawię , bardzo dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. 34 yr old Help Desk Operator Kori Durrance, hailing from Lacombe enjoys watching movies like Mysterious Island and Listening to music. Took a trip to Belovezhskaya Pushcha / Bialowieza Forest and drives a MR2. sprawdz to

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga